Wreck this journal

Een tijdje terug heb ik met een vriendin het boek 'wreck this journal' besteld op bol.com, we konden niet wachten totdat we het boek zouden krijgen. 2 dagen later lag het boek in de brievenbus en zijn we meteen begonnen. Natuurlijk hadden we veel lol, maar vonden we het ook wel een 'klein beetje' zonde, dat ons boek straks helemaal kapot zou zijn. Maar zo luid de regel van het boek nou eenmaal, dus ook wij moesten er aan geloven en zijn snel van start gegaan.


Je mag er mee gooien, 'm onder de douche nemen of 'm volplakken met kleine dingetjes die je op straat hebt gevonden: het boek Wreck this Journal staat vol met de meest uiteenlopende, prikkelende opdrachten. Je mag alle opdrachten door elkaar heen uitvoeren op de manier zoals jij dat wilt. Het resultaat vaak verbluffend en bovendien verslavend. Als je eenmaal een Wreck this journal hebt volgekladderd/geschreven en geplakt, wil je meer...

Ja, een simpele uitleg dat wel maar je snapt het wel meteen. In dit boek mag je je gewoon even helemaal lekker uitleven. Dat hebben wij ook gedaan, we hebben meteen al allemaal vieze smurrie gemaakt en die in het boek gesmeerd, maar we zijn natuurlijk begonnen met het schrijven van de bladzijde nummers. Toen ik daarmee op de helft was was ik er eigenlijk al zat. Maar de opdrachten die we daarna hebben gedaan maakten het wel weer goed. Die waren veel leuker, met dit boek kun je je gewoon even helemaal uitleven en als je boos bent? Gooi er dan gewoon een paar keer mee, het boek moet uit eindelijk toch wel kapot.



Ik vind het in ieder geval een erg leuk boek en ga ook alle opdrachten uitvoeren. En de douche-opdracht... Die zal ik wel als laatste uitvoeren dat vind ik nu toch nog iets te zonder! En als ik alle opdrachten uit heb gevoerd zal ik het boek nog eens aan jullie laten zien.

De prijs van dit boek op bol.com is €11,99.

Hebben jullie dit boek ook of vinden jullie het maar een raar boek?

5 opmerkingen:

  1. Ik heb het boek niet, maar ik zou 'm wel heel graag willen ! Gezellig om te doen met een vriendin. :) Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doen met het boek ! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel (:
    Mijn journal is al bijna vol , haha !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil er heel erg graag één, lijkt me zo leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de engelse! Weet nu even niet waar hij is, doe er niet zoveel meer mee..

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects