Cocktails

Veel soorten drank vind ik erg vies maar een cocktail vind ik eigenlijk altijd wel lekker. Natuurlijk heb ik ook favorieten maar een keer een nieuwe proberen is natuurlijk ook altijd leuk en waarschijnlijk ook lekker. Eigenlijk maak ik thuis haast nooit een cocktail maar het lijkt me toch erg leuk om het ook thuis eens te maken en daarom zocht ik een aantal cocktails op.


Mojito
240 ml witte rum
2 limoenen
Bosje verse munt
2 eetlepels rietsuiker
IJsklontjes
1 liter mineraalwater (ijskoud)

Tequila sunrise
160 ml tequila
800 ml jus d'orange
600 ml grenadinesiroop

Bailey shake
50 ml baileys
50 ml chocoladesiroop
150 ml melk
4 bolletjes vanille ijs

Aardbei sprankel
100 ml aardbeisap
100 ml cranberrysap
1 fles gingerale

Natuurlijk weet ik dat ook veel van jullie nog geen alcohol mogen hebben maar ook voor jullie zijn er genoeg lekkere cocktails die je zelf kunt maken, cocktails without alcohol.

Maken jullie wel eens zelf een cocktail?

12 opmerkingen:

  1. Nog nooit zelf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Helaas mag ik nog geen alcohol (haha), dus ik heb het ook nog nooit zelfgemaakt, ook niet zonder alcohol :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Raketje is lekker! Oké, maar dat drinkt echt weg als limonade haha. Volgensmij bacardi razz flugel en sinas maar dat zou je even op moeten zoeken voor de zekerheid. Echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi mag ook geen alcohol. Maar het ziet er echt lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmmm lekker!
    Pina colada is lekker.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt zeker lekker! Leuk om zelf te maken.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmm, ik ben dol op cocktails! Ik maak ze zelf niet, ik bestel ze liever haha. Al heb ik pas wel een app gedownload waarin staat hoe je cocktails maakt, dus wil het nog wel eens proberen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. altijd als ik op vakantie ben drink ik coctails zonder alcohol, jeejj, hahah

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik heb een keer een coctail met kokos gemaakt, die was echt heerlijk =)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik drink niet, maar leuk artikel... :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects